Przejdź do głównej zawartości

Filmik

Nic specjalnego, ale jakiś filmik udało się skonstruować :D Warto, naprawdę warto czasami nagrać swoje poczynania i zobaczyć je z całkowicie innej perspektywy. Ja na przykład nie spodziewałam się, że tak często obracam się dookoła (?), cmokam, nawołuję...
Co do Jimmy'ego, problem wyskakiwania po dysk za wcześnie wciąż jest obecny i nie wiem czym właściwie spowodowany. Chociaż rzadko przeszkadza mu to w złapaniu dysku (raczej się z nim nie mija, ma czas na wykonanie drugiego skoku), jednak nie wygląda to ciekawie i nie wiem co można z tym zrobić. Mimo niedoskonałości, Ji dla mnie zawsze będzie pod tym względem mistrzem :) To jak radzi sobie z moimi rzutami, jak ładnie łapie, jak się stara, jak bardzo lubi ganiać za kawałkiem plastiku, właściwie całkowicie mi wystarcza.



Pozdrawiamy!

Komentarze

  1. Super! Fakt, bardzo fajnie jest nagrywać swoje treningi, wiadomo wtedy co można poprawić, co robić inaczej ;)
    Haha, moja Luna uwielbia piasek i zawsze dostaje szajby, gdy pójdziemy w jakies piaszczyste miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo mi się podoba :) Widzę, że większej ilości psów odwala jak znajdą się na piasku :P Ciekawe czym to jest spowodowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Jimi jest świetny :).
    Ja też jak nagrywam swoją zabawę dyskami z Sonią zauważam, że bardzo często klaszczę i powtarzam "jeeeej! super!" czego nie jestem świadoma podczas treningu :D. Poza tym ciągle za późno rzucam dysk do overów i psica źle się przez to wybija, i brzydko ląduje.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja bardzo lubię oglądać Wasze frisbee :D i chętnie pokibicuję jeśli wybierzecie się na jakieś zawody !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Wam to wychodzi! Jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny film, fajnie Wam to idzie! :)
    obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz