Nowy wygląd





Długo przymierzałam się do zmiany szaty graficznej bloga i w końcu tego dokonałam :D Kto by pomyślał, że wybór dobrze komponującego się z nagłówkiem tła i odpowiednich kolorów może zająć aż dwa dni... Mam nadzieję, że wszystko wygląda jak należy i nie muszę nanosić już żadnych poprawek, ponieważ moja cierpliwość została wyczerpana :P Zaktualizowałam także podstrony psów - pojawiły się tam inne fotografie, z czego ta bonkowa jest jedną z moich ulubionych fotek suczy.


Pozdrawiamy,
B & A & J

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Jest pięknie!
    Zawsze tak narzekałaś na te swoje szaty graficzne, tymczasem każda kolejna jest coraz lepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to wygląda :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest ślicznie :). A nagłówek bardzo pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się nowy design :-). Ja też trochę u siebie pozmieniałam, wróciłam do dawnego adresu i utworzyłam na tym samym koncie nowy blog z psimi fotografiami, więc zapraszam do odwiedzenia http://snownevodog.blogspot.com :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny nagłówek i śliczne zdjęcie :) Ale szkoda że nie można obserwować twojego bloga :/

    OdpowiedzUsuń